Деколь та інші види нанесення на посуд

Нанесення різноманітних картинок і написів на чашки відбувається за технологією так званого високотемпературного випалу. Здійснюється такий випал в спеціально призначених печах, які називаються муфельними. Приготоване заздалегідь за побажанням зображення, малюнок або напис закріплюється у верхньому шарі чашки і піддається випаленню в печі із застосуванням дуже високих температур.

Нанесення на тарілкиЗавдяки використанню в процесі виготовлення даної продукції високоякісних фарб і захисних лаків, готові вироби підходять для нанесення на тарілки і не псуються від частого миття. Нанесення картинок, фотографій і написів в стилі деколь (вищевказана технологія випалу) на тарілки, практично не відрізняється за своєю технологією від нанесення на чашки і кружки. Такий вид нанесення підходить для посуду різних розмірів і рівень якості зображення при цьому абсолютно не страждає. Нанесення деколі актуально при декоруванні чашок, тарілок і багатьох інших різновидів посуду.

Нанесення на різноманітний посудНайбільш вигідним рішенням для оптових замовлень, починаючи з п'ятисот одиниць продукції, як раз є застосування даної техніки (деколі). Цільовою аудиторією при великих тиражах є, як правило, власники різних фірм і підприємств (корпоративна продукція) або організатори рекламних акцій і подібних заходів. Для поодиноких замовлень і невеликих тиражів наші фахівці рекомендують використовувати сублімацію (метод термопереноса) на посуд. Така технологія також може застосовуватись на чашках, тарілках та інших виробах.

Зроблені з її допомогою зображення і написи мають насиченість кольору і високу якість зображення і так само як і різновид нанесення на посуд деколь на довго зберігає привабливий зовнішній вигляд і готовий для щоденного використання. Відмітною перевагою такого виду нанесення картинок і написів є порівняльна швидкість виробництва виробів. Крім цього чинника, сублімація при невеликих тиражах вигідніша за вартістю, ніж технологія випалу. Найбільш часто замовлення саме на цей вид нанесення зображень надходять від керівників та організаторів рекламних акцій.